يني فتوشاپت تو حلقمممممممممممم
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

مرسدس بنز ماله خودته قبول ...
اون خونه ويلايي اون پشتم ماله خوده خودته ...
ولي ديگه نگو اين دمپايي هام از خودته كه اصلا باور نميكنم ... !!!




نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت13:34---29 خرداد 1392
خخخ
من از این عکسه سیر نمیشم!!!
اصلا هر بار که نگاهش می کنم دریچه تازه ای به دنیای اسکل ها به روم باز میشه!


امیر
ساعت15:32---28 خرداد 1392
عالیه به وبلاگ منم یه سری بزن..

گرگ باران دیده
ساعت15:19---28 ارديبهشت 1392
ملت توی کمبود ها و عقده های حقارتشون غرق شدن
ما هم نداریم
اما اینجوری خیط کاری نمی کنیم
من و پرایدم
البته دمپایی هم دارم
مونده ویلا که اونم اتاق خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 11:40 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت